“Розумний дім”, технології, маркетплейс: GRUNDFOS озвучив тенденції

Експерти «Грундфос» назвали основні тенденції в сфері насосного обладнання. Головні – енергоефективні технології, “розумні будинки”, а також зростаюча популярність маркетплейсів.

Розумний дім схема.
На думку Директора Департаменту промислового і побутового обладнання «Грундфос», увага до енергоефективності пов’язана з законодавчими змінами.

«Підвищення вимог до енергоефективності будівель і споруд підштовхнуло виробників активніше застосовувати енергоефективні насоси», – зазначає експерт.

Ще одна тенденція – розвиток напрямків, пов’язаних з «розумними» будинками, віддалене керування (в т. ч. опаленням).

«Інженерні системи тепер можуть взаємодіяти з людиною, причому робити це віддалено: наприклад, ви можете віддалено включити в будинку опалення або кондиціонер», – говорить Сергій Захаров.

У сфері побутового обладнання продовжують набирати популярність китайські виробники, що викликано прагненням людей до економії, вважає Сергій Захаров. При цьому, додає експерт, той факт, що дешеві китайські продукти споживають електрику в величезних обсягах і вимагають більш частого ремонту або заміни, в свідомості споживачів «компенсується» низькою ціною на старті.

Одним з найважливіших трендів в побутовому секторі стала також зростаюча популярність маркетплейсів. «На ринок вийшло кілька потужних гравців, які будують свою стратегію на низьких цінах, заявляючи при цьому, що готові до кількох років роботи в збиток. З моєї точки зору, вони представляють певну загрозу для ринку класичної дистрибуції », – додав експерт компанії GRUNDFOS.

Залишити коментар