Німецький експерт Роланд Зенн (Roland Zenn) опублікував картинку, на якій позначені діючі і споруджувані фабрики літій-іонних акумуляторів в Європі.
Ці потужності, за його словами, будуть здатні забезпечувати батареями 7 млн електромобілів на рік.
Інший експерт, Денніс Копляр (Dennis Kopljar) підрахував, що зазначені заводи будуть здатні випускати 430 ГВт * год акумуляторів на рік, що дозволить оснащувати ними 4-8,5 млн електромобілів.
Нагадаю для порівняння, в кінці 2019 р обсяг світового парку електромобілів становив 7,9 млн, а річні глобальні продажі в минулому році склали 2,3 млн.
Відео: Як зроблені літій-іонні акумулятори
Слід підкреслити, в даній європейською статистикою, зрозуміло, не враховані плани Tesla, які днями позначив Ілон Маск. Мова йде про збільшення потужностей берлінського заводу з випуску акумуляторів до 250 ГВт * год.
Тобто можна прогнозувати, що в другій половині 2020-х років європейські потужності з випуску акумуляторів будуть на рівні 500-800 ГВт * год.
У 2019 Benchmark Minerals прогнозувала, що до 2023 р глобальні потужності фабрик з випуску літій-іонних батарей досягнуто майже 1000 ГВт * год, а до 2028р майже 1600 ГВт * год. На цьому тлі європейські плани виглядають більш, ніж вагомо.
З одного боку, Європа давно називала організацію виробництва акумуляторів стратегічним завданням. З іншого боку, важко було припустити, що європейці візьмуться за її рішення настільки завзято.