Зліт продажів електромобілів у Німеччині

Німецьке енергетичне агентство DENA повідомляє про різкий ріст продажів електричних і гібридних автомобілів в Німеччині з січня по жовтень 2020 року.

Електричний автомобіль заправка.

Продажі електромобілів і гібридів в Німеччині і їх частка в продажах нових автомобілів.

Листопад 2016: 2.649 (1,0%)
Листопад 2017: 3.031 (1,9%)
Листопад 2018: 6.264 (2,1%)
Листопад 2019: 10.984 (3,7%)
Листопад 2020: 59.586 (20,5%)

За даними DENA, за звітний період на гібридні і електричні автомобілі доводилося 21,8% всіх проданих нових автомобілів у Німеччині. При цьому в 2019 році цей показник становив 8,8%.

«Незважаючи на зниження продажів в автомобільній промисловості, автомобілі, що працюють на альтернативних джерелах енергії, зробили величезний стрибок. Важливо зберегти цю тенденцію і в майбутньому», — повідомив генеральний директор агентства Андреас Кульман.

За його словами, збільшення продажів електричних і гібридних автомобілів було досягнуто за рахунок державної підтримки.

«Тепер необхідно використовувати цей імпульс, щоб споживачі могли купувати автомобілі з низьким рівнем викидів в середньостроковій перспективі без субсидій. Відповідно до нашого дослідження, для цього потрібно прискорити розширення інфраструктури зарядних станцій загального користування», — додав Кульман.

Раніше стало відомо, що компанія Tesla планує почати будівництво підприємства по виробництву зарядок для електромобілів Supercharger в Шанхаї.

Великі автоконцерни, такі як Mercedes-Benz, Volvo, Volkswagen і Porsche, вже заявили про відмову до кінця третього десятиліття від двигунів, що використовують вуглеводневе паливо. На цьому тлі відставання Росії від розвинених країн в області технологій виробництва електротранспорту знижує експортний потенціал економіки країни, вважає засновник калінінградського заводу «Автотор» Володимир Щербаков (в СРСР займав посаду міністра економіки і прогнозування). «Мені доводилося багато разів висловлюватися про перспективи електричного та водневого двигунів як про можливу базової технології майбутнього. І щоразу отримував масу скептичних відгуків. Але сьогодні про електродвигун майже все зрозуміло: в найближчі п’ять років на нього переходять всі розвинені країни, а випуск машин з ДВС припиняється до кінця десятиліття, — говорив Щербаков.

Leave a Reply