LIXIL EMENA представляє цифрову платформу GROHE X з 16/03/2020

Загляньте в майбутнє – GROHE представляє новий цифровий простір GROHE X!

З GROHE X компанія LIXIL EMENA запускає першу в галузі цифрову платформу для свого провідного світового санітарного бренду GROHE. Відвідувачі центру мають можливість створити свій власний індивідуальний досвід бренду GROHE завдяки інформативному мультимедійного контенту, адаптованим до потреб його професійних ділових партнерів і споживачів. Хоче клієнт галузі знати, які глобальні тенденції впливають на санітарний бізнес? Установник шукає відео-інструкції, щоб полегшити свій робочий день. Архітектор шукає натхнення від останніх тенденцій. Споживач шукає сучасні інновації продуктів, щоб зробити свою мрію ванної реальністю.

GROHE X дозволяє кожному досліджувати світ GROHE і розширити свій горизонт для кращого способу життя, коли і де б він не захотів.

Заходьте з 16 березня 2021 року на grohe-x.com.GROHE X

Тепер, коли можливості для особистих зустрічей не обмежені, GROHE X забезпечує ідеальне середовище для співпраці та обміну ідеями – GROHE X-це нове місце для зустрічей. На додаток до повного безкоштовного редакційного контенту, доступного 16 березня, платформа запускає спеціальні формати заходів, адаптовані для професійних ділових партнерів GROHE.

«GROHE X — це результат нашого революційного мислення. Ми сприйняли виникли проблеми як нові можливості», — так Йонас Бреннвальд, Лідер LIXIL EMENA, пояснив головну задачу GROHE X для бренду. «Для мене GROHE X є доказом того, що в непрості моменти потрібно замінити «але» на «уявіть, якщо», і я пишаюся тим, що все в GROHE були настільки сміливий, щоб мислити не упереджено. З GROHE X ми пропонуємо нашим клієнтам централізований, завжди доступний вузол зв’язку, щоб черпати натхнення, а також взаємодіяти з нами — де б вони не знаходилися і коли б вони в нас не потребували. В майбутньому GROHE X допоможе нам створити нові шляхи взаємного співробітництва. Цифрова платформа — це тільки перший крок у створенні унікальної екосистеми, яка в майбутньому стане основою взаємодії з клієнтами. Як тільки це стане можливим, GROHE X стане частиною комплексної системи, де так же будуть проходити гібридні (онлайн і оффлайн) події та заходи на основі наших вантажівок GROHE», — додав він.

«Незважаючи на те, що зараз в реальному житті ми змушені дотримуватися дистанціювання, ми хочемо дати нашим партнерам унікальну можливість випробувати наші інноваційні розробки і поділитися з нами своїми враженнями», — зауважив Томас Фур, Лідер LIXIL Fittings International. «GROHE X дозволить кожному поринути у світ GROHE, і дасть все необхідне для створення індивідуального сприйняття бренду. Кожен зможе отримати ексклюзивну інформацію про заводах компанії і про те, як працює наша ланцюжок поставок, поєднуючи їх з ринками різних країн, дізнатися про наші новітні розробки, що проводяться у власній дослідницькій лабораторії, розташованої в м. Хемер (Німеччина), приєднатися до нас на шляху сталого розвитку. Просто дивно, як нашій команді вдалося втілити в життя все це за такий короткий термін!»

Клієнтоорієнтованість

Завдяки контенту, ретельно підібраному для кожної цільової групи, GROHE X — це відображення нової комерційної стратегії GROHE, яка була озвучена в липні минулого року. На основі відгуків ділових партнерів про те, чого вони чекають від бренду, керівництво розробило особливий підхід до виходу на ринок, який пропонує диференційований портфель продуктів і спеціальні послуги для кожної цільової аудиторії: оптовиків і сантехніків-установників, архітекторів і дизайнерів, планувальників і кінцевих споживачів.

Концентрація уваги на потребах та очікуваннях клієнтів позначиться і на створенні нових моделей продуктів, які GROHE представить на GROHE X: інноваційні розробки повинні покращувати життя споживачів, що вимагає глибокого розуміння їх потреб, навіть ще не до кінця сформульованих. Щоб дізнатися, що ж лежить в основі бренду, які з розробок допоможуть у створенні ванни і кухні майбутнього і плани бренду в галузі сталого розвитку, як подвійного переможця премії German Sustainability Award 2021.

Про компанію

GROHE — один зі світових лідерів в області створення комплексних рішень для ванної кімнати та кухні, водопостачання. У штаті компанії більше 6500 співробітників в 150 країнах світу, з них 2600 — в Німеччині. З 2014 року бренд GROHE є частиною портфоліо провідного японського виробника сантехніки і товарів для будинку LIXIL. GROHE слідує корпоративним цінностям технологічності, якості, дизайну та екологічності, пропонуючи «Справжню насолоду водою» (Pure Freude An Wasser). З моменту свого заснування компанія приділяє величезну увагу розробці інноваційних продуктів. Так колекції змішувачів GROHE Eurosmart та термостатів GROHE для ванної кімнати, а також інноваційні водні системи для кухні GROHE Blue стали справжніми бестселерами бренду. При розробці своєї продукції GROHE робить особливий наголос на реальні потреби клієнта, створюючи «розумні» і екологічні рішення, які здатні по-справжньому підвищити якість життя. Завдяки цьому продукція марки відзначена печаткою якості «Зроблено в Німеччині», показує, що всі процеси по дослідженню, розробці та дизайну продукції бренду глибоко інтегровані один з одним і відбуваються в Німеччині. Дотримання принципів стійкого розвитку — ключовий елемент корпоративної стратегії GROHE. З квітня 2020 року всі виробництва бренду перейшли до моделі функціонування з нульовим вуглецевим слідом. До 2021 року GROHE збираються повністю відмовитися від використання пластикової упаковки.

Тільки за останні 10 років GROHE отримали понад 460 нагород у галузі дизайну та інновацій, а також кілька разів входили в Top-10 рейтингу «Найбільш економічні та екологічні компанії Німеччини», в черговий раз підтвердивши свою успішність. GROHE — перша компанія сантехнічної галузі, що отримала премію німецького уряду в галузі корпоративної соціальної відповідальності. Бренд також увійшов до рейтингу Top 50 «Змінюючи світ» відомого американського журналу Fortune.

На українському ринку компанія GROHE офіційно представлена з 1998 року і успішно існує вже більше 20 років. Продукція марки представлена на території всієї країни. Найбільш знакові об’єкти в Україні оснащені інноваційним обладнанням компанії.

Компанія GROHE є частиною японської корпорації LIXIL — провідний гравець на світовому ринку товарів для дому та будівництва. Сфера впливу корпорації охоплює всі сфери людської діяльності від революційних технологій для домашньої сантехніки до комплексних рішень для приватного житлового будівництва і великих архітектурних проектів. Відмінними рисами компанії є розумний дизайн, сміливі бізнес-рішення, прагнення підвищити доступність продукції і відповідальне ставлення до бізнесу. Такий підхід реалізується у всіх брендах холдингу, куди крім GROHE входять такі бренди, як American Standard, INAX і TOSTEM. Корпорація представлена більш ніж в 150 країнах світу і має у штаті понад 60000 чоловік, кожен з яких по праву пишається своєю можливістю змінювати життя мільярдів людей по всьому світу на краще.

Leave a Reply