Grundfos демонструє зростання в умовах нестабільного світового ринку. Органічне зростання продажів складо 1, 9 %. Чистий оборот досяг 13,2 млрд данських крон . Прибуток до оподаткування та сплати відсотків (EBIT) склала 1,177 млрд данських крон, що на 22, 1 % вище в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року.
Grundfos повідомляє про збереження позитивної динаміки і зростання продажів на більшості ринків Західної Європи і в Китаї. Істотний внесок в розвиток компанії внесла також робота глобальної сервісної мережі Grundfos.
«Ми дуже задоволені фінансовими показниками Концерну. Дохід на наших основних ринках зріс, що в поєднанні зі строгим контролем над витратами дозволило нам досягти найвищих показників продажів і EBIT за півріччя за всю історію , – заявив президент Концерну Мадс Ніппер (Mads Nipper). – Наш колектив виконує фантастичну роботу в умовах нестабільного ринку, і я пишаюся тим, що Grundfos прагне надавати позитивний вплив на клімат і водні ресурси, ведучи при цьому прибутковий бізнес».
Зростаюча нестабільність впливає на прогнози результатів другого півріччя і 2019 року в цілому. За оцінками Grundfos, торгові бар’єри і загальне зростання нестабільності негативно позначаться на світовому ринку.
Розвиток GRUNDFOS
Grundfos розробляє інноваційні рішення для глобальних проблем, пов’язаних з водними ресурсами і зміною клімату. У 2019 компанія продовжила рухатися в цьому напрямку. Так, за перші шість місяців 2019 року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року rонцерн на 11 % скоротив власне енергоспоживання і на 10 % знизив споживання води.
« Тільки що ми прийняли Стратегію розвитку Концерну до 2025 року, і вона розроблена на основі показників в галузі сталого розвитку, яких ми вже досягли, а також наших амбіцій в цій сфері », – підкреслив Мадс Ніппер.
В основі Стратегії Grundfos 2025 лежать Цілі Сталого Розвитку (Цур) ООН №6 і №13.
У планах компанії:
- до 2025 року скоротити викиди CO 2 від своїх виробництв на 50 %;
- до 2025 року вдвічі зменшити власне споживання води;
- до 2030 року забезпечити чистою питною водою 300 млн чоловік і домогтися економії в 50 млрд кубометрів прісної води.
« Я дуже пишаюся тим, що компанія продовжує поступальний розвиток, а також позитивними результатами, яких ми добилися в рішенні проблем, пов’язаних з доступом до водних ресурсів і боротьбою зі зміною клімату », – резюмував президент Концерну.