Продаж опалювального обладнання і комплектуючих, як загалом і інших технічних товарів, потребує особливого підходу. Які особливості його реалізації та як отримувати добрі прибутки? Декілька корисних порад.
Зміст:
Вибирайте перевірених постачальників
Виробників опалювального обладнання та комплектуючих дуже багато та не у всіх товар однаково добрий. Вірніше, відповідає своїй ціні. Вироби можуть бути різні, з бюджетної, середньої чи вищої цінової категорії. І тільки адекватне співвідношення якості та ціни дасть продавцю оптимальний, довгостроковий дохід.
У власників житла та інсталяторів вже є своє ставлення до брендів в Україні. Зрозуміло, що арматура з Китаю нонейм не буде надійною, тому вона повинна бути дешева. В той же час перевірена продукція навіть з Китаю підійде для тих, хто обмежений в фінансах на будівництво мереж. До такої можна віднести FADO, VALTEC, GROSS, SOLOMON. Відомі европейські бренди гарантують якість, проте і ціни у них вищі.
Будьте активно представлені в мережі
Як сказав Білл Гейтс: “Якщо вас немає в інтернет, то вас немає взагалі”. Сайтами, соцмережами, форумами з кожним роком користується все більше людей. Більше того, це люди зсереднім та високим достатом, платоспроможні, які готові вкласти в своє опалювальне обладнання значні суми.
Наявність свого сайту, ведення сторінки в мережах Facebook, Instagramm, Telegram не розкіш, а необхідність. Без них здобути стабільний ріст практично неможливо.
Важливу роль для розвитку компанії грає наявність відеоканалу в YOUTUBE. Опалювальні системи складні, постійно прогресують і регулярне викладення навчальних роликів безперечно приведе до зросту кількості підписників, а потім і продажів.
Бредування фірми
Відомість бренду один з головних факторів для стабільного росту прибутків. Бренд це довіра споживача. Завоювати її непросто проте “гра коштує свічок”.
Брендуйте себе якомога ширше. Добрий спосіб – зовнішня реклама. Баннери, наклейки в транспорті. Добрий результат показує брендування авто ціна на яке доступна для будь-якої компанії. Рекламна продукція – ручки, календарі, футболки, кепки, блокноти – зробить фірму добре взнаваною, а значить і підвищить довіру.
Кваліфікація спеціалістів
Опалювальне обладнання, це не пральна машина або праска. Воно повинна розраховуватись і бажано, щоб штаті продавця були спеціалісти які здатні надати кваліфіковані консультації.
Регулярне проведення навчань постачальниками продукції найкращий спосіб отримати кваліфікованих впевнених в своїх знаннях продавців.
Ринок опалювального обладнання та комплектуючих достатньо насичений і дотримання вищеперерахованих пораз безперечено додасть переваг перед конкурентами.