Сьогодні вперше в історії Tesla досягла ринкової капіталізації в 1 трильйон доларів. Порівняно з даними за 2018 рік та близькістю до банкрутства, такий показник наочно демонструє, наскільки далеко Tesla просунулась та дає уявлення про подальші перспективи зростання компанії.
Інформація про це з’явилася відразу після того, як Hertz (найбільший у США оператор автопрокату) оголосив про покупку 100 000 електромобілів Tesla. Тепер Tesla стає в один ряд з Apple, Amazon і Microsoft з їхньою трильйонною ринковою капіталізацією і є першою компанією-автовиробником, яка досягла цього рівня.
У січні 2021 року Visual Capitalist повідомив, що у боротьбі автоконцернів за 1 трлн доларів Tesla впевнено лідирує. Стаття заснована на даних Yahoo Finance і містить рейтинг провідних світових виробників із ринкової капіталізації. Тесла була на першому місці, а за нею слідували Toyota, а потім Volkswagen. На четвертому місці тоді опинився BYD, на п’ятому – NIO.
Зараз Tesla коштує стільки ж, скільки наступні 10 найбільших автовиробників разом узятих (за даними Top 25 Automakers by Market Cap):
Однак багато акціонерів Tesla вважають, що компанію не слід порівнювати з іншими автовиробниками, оскільки вона вирішує проблему викидів не тільки з електромобілями, а й за допомогою «заправки» їхньою чистою енергією за допомогою підрозділу Tesla Energy, який займається встановленням сонячних панелей та домашніх акумуляторів.
Це також означає, що нападки багатьох медіа у бік Tesla не працюють. Як і медійні атаки на Ілона Маска. Зміни є неминучими, і навіть Герберт Дисс, генеральний директор Volkswagen Group, визнав це. Раніше цього місяця Дисс запросив Маска на зустріч із 200 топ-менеджерами Volkswagen Group, а в повідомленні LinkedIn вказав, що Tesla – найсильніший конкурент VW. Він був радий почути про впевненість Маска в тому, що Volkswagen досягне успіху в переході на чисту енергію, якщо він рухатиметься до цієї мети на повній потужності.
Прчитайте новину “Tesla побудує мегазавод з випуску сховищ електроенергії”