15 жовтня – Всесвітній день миття рук

Ідея створення такої незвичайної дати виникла в 2008 році і належить Генеральній Асамблеї ООН, Дитячого фонду ЮНІСЕФ та Всесвітньої організації охорони здоров’я. Мета Всесвітнього дня чистих рук – привернути увагу дітей і дорослих до своєчасного і правильного миття рук з милом як до найефективнішого і доступному способу захистити себе від різних інфекційних захворювань. Цей факт був доведений англійськими вченими в кінці XIX століття.

Миття рук це важливо

Глобальна пандемія змусила весь світ переосмислити загальні поняття про гігієну і заново усвідомити, що елементарне миття рук з милом є одним з найбільш важливих елементів профілактики поширення інфекційних захворювань. На жаль, в повсякденній суєті ми часто про це забуваємо. Статистика показала, що четверо з п’яти чоловік не миють руки після відвідування туалетної кімнати.

У Всесвітній день миття рук GROHE хоче не тільки нагадати всім про важливість цієї простої процедури, але і розповісти про «розумі» рішення, з якими підтримувати чистоту в будинку стане набагато простіше

This slideshow requires JavaScript.

Рішення № 1: безконтактні змішувачі

Безконтактні змішувачі – яскравий представник технології hands-free. Керовані інфрачервоним датчиком вони служать чудовою альтернативою звичайним змішувачам, дозволяючи уникнути зайвих контактів із забрудненою поверхнею (функція автоматичного запуску води активує її подачу, коли хтось тримає руки під зливом) і зробити процедуру миття рук максимально гігієнічної. GROHE пропонує безконтактні моделі змішувачів не тільки для ванної кімнати, але і для кухні. Воду в таких пристроях можна вмикати / вимикати легким дотиком до виливу тильною стороною руки, зап’ястям, ліктем і навіть ногою.

Решение № 2: сенсорні панелі змиву

Сенсорні панелі змиву органічно вписуються в будь-який дизайн і забезпечують виняткову гігієнічність. Щоб пристрій запрацював, потрібно просто піднести руку до клавіші, а інфрачервона електроніка зробить свою справу. Є моделі, наприклад, GROHE Tectron Bau E, у яких промивка унітазу запускається автоматично через певний час. Це гарантує, що унітаз не заражений мікробами і бактеріями і завжди готовий до використання. Крім цього, такі панелі більш прості в догляді, адже відбитки пальців на них з’являються набагато рідше.

Рішення № 3: антибактеріальні покриття

Щоб зробити ванні і туалетні кімнати максимально гігієнічними і безпечними сучасні виробники сантехніки використовують спеціальні гігієнічні покриття для раковин, унітазів, змішувачів і пристроїв для душа. Такі покриття перешкоджає налипання вапна і бруду, помітно зменшуючи кількість мікробів. Наприклад, гладке антибактеріальне покриття з іонами срібла унітазу-біде GROHE Sensia Arena ефективно перешкоджає росту 99, 9 % бактерій на керамічних поверхнях, а потужна система змиву додатково забезпечує чистоту чаші унітазу.

З цими простими рішеннями підтримувати чистоту в будинку стає як ніколи зручно!

Про компанію GROHE

GROHE – один зі світових лідерів в області створення комплексних рішень для ванної кімнати та кухні. У штаті компанії понад 6500 співробітників в 150 країнах світу, з них 2600 – в Німеччині. З 2014 року бренд GROHE є частиною портфоліо провідного японського виробника сантехніки і товарів для будинку LIXIL. GROHE слід корпоративним цінностям технологічності, якості, дизайну і екологічності, пропонуючи «Справжню насолоду водою» (Pure Freude An Wasser). З моменту свого заснування компанія приділяє величезну увагу розробці інноваційних продуктів. Так колекції змішувачів GROHE Eurosmart і термостатів GROHE для ванної кімнати, а також інноваційні водні системи для кухні GROHE Blue стали справжніми бестселерами бренду. При розробці своєї продукції GROHE робить особливий наголос на реальні потреби клієнта, створюючи «розумні» і екологічні рішення, які здатні по-справжньому підвищити якість життя. Завдяки цьому продукція марки відзначена печаткою якості «Зроблено в Німеччині», яка б показала, що всі процеси по дослідженню, розробці та дизайну продукції бренду глибоко інтегровані один з одним і відбуваються в Німеччині. Дотримання принципів стійкого розвитку – ключовий елемент корпоративної стратегії GROHE. З квітня 2020 року всі виробництва бренду перейшли до моделі функціонування з нульовим вуглецевим слідом (з урахуванням проектів компенсації викидів CO 2 , подробиці на www.green.grohe.com). До 2021 року GROHE збираються повністю відмовитися від використання пластикової упаковки.

Тільки за останні 10 років GROHE отримали понад 490 нагород в сфері дизайну та інновацій, а також кілька разів входила в Top-10 рейтингу «Найкращі економічні та екологічні компанії Німеччини», в черговий раз підтвердивши свою успішність. GROHE – перша компанія сантехнічної галузі, що отримала Премію Німецького уряду в галузі корпоративної соціальної відповідальності і Премію в галузі сталого розвитку German Sustainability Award 2021 категоріях «Ресурси» і «Дизайн». Бренд також став одним з «50 лідерів в сфері сталого розвитку та клімату» (50 Sustainability & Climate Leader).

На російському ринку компанія GROHE офіційно представлена ​​з 1998 року і успішно існує вже більше 20 років. Продукція марки представлена ​​на території всієї країни. Найбільш знакові об’єкти в Росії оснащені інноваційним обладнанням компанії: Великий і Маріїнський театри; Московська школа управління Сколково; ключові транспортні термінали країни (аеропорти Шереметьєво, Домодєдово і Внуково); стадіони, на яких пройшли матчі Чемпіонату світу з футболу 2018; кращі готелі (Hyatt Regency Moscow Petrovsky Park, Lotte Hotel Санкт-Петербург); житлові комплекси (апартаменти The Book, Neva Towers, Prime Time); медичні центри (Морозівський і Боткінська лікарні) і ін.

Компанія GROHE є частиною японської корпорації LIXIL (TSE Code 5938) – провідного гравець на світовому ринку товарів для дому та будівництва. Сфера впливу корпорації охоплює всі сфери людської діяльності від революційних технологій для домашньої сантехніки до комплексних рішень для приватного житлового будівництва і великих архітектурних проектів. Відмінними рисами компанії є розумний дизайн, сміливі бізнес-рішення, прагнення підвищити загальнодоступність продукції і відповідальне ставлення до бізнесу. Такий підхід реалізується у всіх брендах холдингу, куди крім GROHE входять такі бренди, як American Standard, INAX і TOSTEM. Корпорація представлена ​​більш ніж в 150 країнах світу і має в штаті більше 55000 чоловік, кожен з яких по праву пишається своєю можливістю змінювати життя мільярдів людей по всьому світу на краще.

Leave a Reply