Buderus запроваджує унікальний звуковий логотип

Відомий німецький виробник опалювальної техніки Buderus тепер асоціюється не лише із візуальним фірмовим стилем, та й із власним звуком.

Опалювальне обладнання Buderus є інноваційними системними технологіями в опаленні, результатом успішної роботи компанії за 300 років її існування. За такий великий час компанія трансформувала свій фірмовий стиль, зберігаючи головні пріоритети якості та експертного досвіду.

Споживачам добре відомий квадратний логотип Buderus темно-синього кольору та сучасний індустріальний дизайн офіційного сайту, зображень, рекламних матеріалів. Легко впізнаваний і стильний, футуристичний DNA дизайн котлів, водонагрівальних баків, систем керування та іншої техніки.

Тепер Buderus як виробник передових рішень вирішив задіяти силу звуку, щоб ще точніше відобразити характер компанії. Напередодні нового 2022 року Buderus презентує звуковий логотип – аудіоряд, який втілює всі якості бренду у звуку.

Аудіо-логотип складається з 3 звукових елементів, кожен з яких ретельно підібраний і наділений змістом:

  • звук металу повертає до витоків, коли компанія займалася виробництвом виробів із чавуну,
  • повнозвучний тон символізує силу та глибину бренду,
  • динамічна композиція з чотирьох тонів втілює ритм сучасного життя та прогресивний характер компанії.

Опалювальні системи Buderus побудовані на найсучасніших технологіях для того, щоб зробити життя людини комфортнішим. Тому ключовою ідеєю логотипу є єдність технологій і людяності.

Звуковий логотип супроводжуватиме всі заходи за участю бренду.

Почути як звучить Buderus, можна в цьому відео.

Про компанію

Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій та послуг. У компанії працює близько 403 000 співробітників по всьому світу (дані на 31 грудня 2019 р.). За попередніми даними, у 2019 році оборот компанії склав 77,9 млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться за чотирма бізнес-напрямками: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. Як лідер у галузі Інтернету речей, Bosch пропонує інноваційні рішення для розумного будинку, розумного міста, автомобілів з Інтернет-підключенням та промисловості 4.0. Компанія використовує свій досвід та знання у сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати для клієнтів єдиним постачальником мережевих та багатопрофільних рішень. Стратегічною метою Групи компаній Bosch є створення інноваційних продуктів та послуг у сфері Інтернету для покращення рівня життя по всьому світу. Компанія Bosch підвищує якість життя завдяки розробці передових технологій із широким спектром можливостей та надихаючих рішень, «розроблених для життя».

До групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH та понад 440 дочірніх підприємств та регіональних компаній приблизно у 60 країнах. Разом із партнерами у сфері продажу та обслуговування, інженерами, виробничими майданчиками, а також розгалуженою мережею продажів компанія Bosch представлена ​​майже у кожній країні світу. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання у майбутньому. У 125 філіях компанії Bosch по всьому світу працюють близько 72000 співробітників, які займаються науковими дослідженнями та розробками.

Компанія була заснована в Штутгарті в 1886 Робертом Бошем (1861-1942) як «Майстерня точної механіки та електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування та використовувати значну частку коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. Дев’яносто два відсотки акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належить благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом голосуючих акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG та виконує функції власника на підставі довірчого управління. Решта акцій належить сім’ї Бош та Robert Bosch GmbH.

Leave a Reply