Нові часи вимагають нових рішень і свіжих поглядів. Для корпорації KD NAVIEN це перший фірмовий ребрендінг за 20 років. Перш за все, зміни торкнулися логотипу: зовнішнього вигляду, текстового креслення і принципів використання.
До зміни логотипу компанію NAVIEN підштовхнуло серйозне переосмислення всіх бізнес-процесів. На зорі становлення південнокорейський виробник завойовував ринки Азії, пару десятиліть тому компанія боролася за ринки Європи і США. Декілька років тому поставила перед собою мету — стати першими у всьому світі. Сьогодні глобальне лідерство корейського виробника — вже доконаний факт, а бренд NAVIEN є одним з найбільш впізнаваних на ринку HVAC. Діяльність холдингу на світовій арені давно вийшла за межі виробництва опалювального обладнання. Сьогодні, крім опалювального обладнання, багатопрофільний холдинг виробляє в Кореї продукцію для ринків очищення повітря і вентиляції, IoT розумний будинок, яка експортується в більш ніж 85 країн світу.
Компанія хоче, щоб її сприймали не тільки як галузевого лідера, а скоріше, як надійного партнера в побудові затишного, зручного і доброзичливою середовища проживання. Саме тому в логотипі бренду з’явилася третя частина — образ людини.
Він розташувався в центрі фокусу уваги і має кут нахилу 36,6 градусів, викликає аналогію з комфортним станом людського організму. Поряд з цим змінились і два інших елементи логотипу: помаранчевий, відображає енергію і тепло, а також синій, що символізує інновації. Змінилося і текстове зображення назви самого бренду, який став сучаснішим і відображає нову епоху.
NAVIEN сподівається, що позитивні зміни у філософії компанії будуть з розумінням прийняті партнерами. Адже саме регіональні партнери є провідниками на шляху до завоювання розумів і сердець кінцевих споживачів.