26 червня NAVIEN провів урочистий захід, присвячений продажу компанією мільйонного котла в Росії.
В ході спілкування журналістів і топ-менеджменту компанії NAVIEN, директор зі стратегічного маркетингу KD NAVIEN Сон Хинг Рак, відповідаючи на питання про тренди на ринку опалювального обладнання, сказав, що в силу відмінностей в історії розвитку і особливостей ринку газових котлів в кожній країні якогось єдиного глобального тренду немає. Але все ж можна виділити кілька спільних рис.
- Зміцнення стандартів охорони навколишнього середовища та ефективності.
NAVIEN також прагне підвищити ефективність газових котлів і рівень захисту навколишнього середовища за рахунок застосування різних нових рішень і технологічних змін. - Систематичний підхід до ринку за допомогою конвергенції технологій IOT і AI.
енденція їх спільного використання досить популярна на сьогоднішній день в промисловості. Теж саме можна сказати про ринок опалювального обладнання. «Розумний будинок» дозволяє користувачам дистанційно керувати системою опалення та кондиціювання повітря, а також, контролювати споживання енергії. Крім того, з огляду на внутрішню і зовнішню середу вдома і спосіб життя споживачів, ми пропонуємо можливість створення оптимальної навколишнього середовища та управління споживанням енергії. З метою здійснення цієї технології в реальність NAVIEN ще кілька років тому розробив продукти дистанційного керування Wi-Fi і систему підключення побутової техніки до продуктів інших виробників, що грає ключову роль в «Розумному будинку». Ми спостерігаємо підвищений інтерес до нових видів технологічних рішень як для індивідуального, так і для промислового опалення. Що стосується промислового опалення, то тут з’явився інтерес до каскадних систем, які стають повноцінною заміною одному котлу надвисокої потужності. Такі системи можуть бути встановлені в готелях, спортивних центрах і на інших об’єктах соціальної та комерційної інфраструктури. У порівнянні з існуючими продуктами, каскадна система має велику конкурентоспроможність завдяки високій енергоефективності та зручності обслуговування. які стають повноцінною заміною одному котлу надвисокої потужності. Такі системи можуть бути встановлені в готелях, спортивних центрах і на інших об’єктах соціальної та комерційної інфраструктури. У порівнянні з існуючими продуктами, каскадна система має велику конкурентоспроможність завдяки високій енергоефективності та зручності обслуговування. які стають повноцінною заміною одному котлу надвисокої потужності. Такі системи можуть бути встановлені в готелях, спортивних центрах і на інших об’єктах соціальної та комерційної інфраструктури. У порівнянні з існуючими продуктами, каскадна система має велику конкурентоспроможність завдяки високій енергоефективності та зручності обслуговування.
Також пан Сон Хинг Рак описав принципові відмінності NAVIEN від своїх німецьких і італійських конкурентів. Топ-менеджер впевнений, що секретом високої конкурентоспроможності нашої компанії є дві основні складові.
Перше – це локалізації виробленого продукту. NAVIEN домігся визнання в таких країнах як Росія, США і Китай, завдяки детальному вивченню ринку опалення і навколишнього середовища в кожній країні і розробці технологій з урахуванням особливостей даного регіону.
Друге – висококласні технології та доступні ціни. NAVIEN c моменту свого заснування в 1978 році спеціалізувався на розробці котлів. І як результат в 1988 році ми стали першою компанією в Азії, яка розробила конденсаційний котел. А на сьогоднішній день ми виробляємо кращі котли і водонагрівачі з високими технічними показниками. Крім того, завдяки нашому великому автоматизованому заводу кількість виробленого нами товару стало в рази більше, і даний факт забезпечує нашу стабільну конкурентоспроможність. Результатом такої роботи є надання на світовий ринок високоякісного продукту за доступною ціною.
Олександр Гудко, головний редактор журналу С.О.К., провідного галузевого видання в області інженерного облаштування будівель і споруд, поцікавився у директора департаменту глобального розвитку KD NAVIEN Лі Дже Йонга, в яких країнах компанія змогла встановити «мільйонні» рекорди раніше? Топ-менеджер сказав, що, безумовно, реалізація мільйонного котла в Росії є значущим досягненням як для NAVIEN, так і для опалювального ринку Росії. Однак це не єдиний рекорд нашої компанії. У 2018 в США ми також продали 1 мільйон газових водонагрівачів. Десять років тому, коли конденсаційні технології ще не були так поширені, NAVIEN випустив на переповнений конкурентами ринок Північної Америки новий конденсаційний котел. Чудові конденсаційні технології, які лежать в основі нашого продукту, ввели в Північну Америку тенденцію на захист навколишнього середовища і створили таке поняття як «преміум» ринок. Наші конденсаційні водонагрівачі досі є лідерами продажів на ринку США.
Представник журналу СОК відзначаючи, що досягнута Навьен висота, безумовно, свідчить про визнання з боку вітчизняних споживачів, запитав у чому бачить керівництво компанії відміну споживчих переваг російських і іноземних покупців. Пан Лі Дже Йонг відповів, що, дійсно, відмінності в попиті між російським, корейським і, наприклад, північноамериканським ринком присутні. Так, Корея з найдавніших часів практикувала опалення “тепла підлога” та до сих пір дотримується такої традиції. З цієї причини велика частина наших технологій була розрахована саме на корейську систему підігріву підлоги. Велика частина опалювального ринку Північної Америки припадає на газові водонагрівачі. Якість контролю гарячої води має велике значення. Крім того, необхідні технічні рішення проблеми низького тиску газу. В цьому аспекті NAVIEN зміг створити високоефективні водонагрівачі з відмінною якістю води і завоював визнання ринку.
В ході прес-конференції було зазначено, що одним з основних завдань компанії Навьен на найближчі рік-два – вихід на ринки країн СНД. Вони багато в чому схожі на Росію, що в значній мірі спрощує для Навьен процес просування продукції бренду NAVIEN і побудови дилерської мережі. Тож не дивно, що перша мета – зайняти лідируючі позиції в сегменті продажів настінних котлів. У 2018 році компанія планує посилити свою присутність у Вірменії, Азербайджані, Грузії, Казахстані, Киргизії та Узбекистані, і продати на ринках цих країн близько 100 тис. Одиниць продукції. Звичайно, у кожної країни є своя специфіка, але досвід, який ми отримали в Росії, багато в чому стане основою для експансії на пострадянському просторі.
Одне з питань, адресованих генеральному директору ТОВ «Навіен Рус» Кім Тек Хюну був таким: «Навіен Рус» працює на російському ринку вже п’ять років. Але що підштовхнуло бренд NAVIEN вперше прийти в Росію? ».
Г-н Кім Тек Хюн зауважив, що у компанії завжди були плани прийти в Росію, адже це найбільша країна в світі, що має до того ж динамічний розвиток ринку. З брендом NAVIEN російський споживач вперше познайомився в 2008 році, коли наші партнери вирішили протестувати ринок і стали привозити деякі моделі котлів в Росію. Незважаючи на глобальну економічну кризу 2008-2009 років, який досить боляче вдарила по галузі в цілому, наша продукція поступово стала користуватися попитом, а продажі росли з кожним роком. Причиною тому стала не тільки приваблива для кінцевого споживача ціна, але і висока якість, зносостійкість і продумана ергономіка котлів. Локальні спроби виходу на російський ринок за допомогою дистриб’юторів допомогли виявити попит на продукцію Навьен і познайомили місцевих покупців з брендом.
Також пан Кім Тек Хюн відповів на питання «чого вдалося досягти компанії« Навіен Рус »за п’ять років роботи на російському ринку». Генеральний директор ТОВ «Навіен Рус» повідомив, що «незважаючи на відносно невеликий термін перебування на російському ринку, наша компанія змогла серйозно потіснити німецькі та італійські бренди, які працюють в Росії вже не перше десятиліття. Ми міцно зайняли лідируючу позицію в сегменті продажів газових настінних котлів для індивідуального опалення. Наші продажі стабільно показують двозначне зростання протягом усіх п’яти років. А в цьому році ми змогли продати 1-мільйонний настінний котел, чого раніше не вдавалося зробити жодному бренду на російському ринку ».
Кім Тек Хюн підкреслив, що лідерство було досягнуто за рахунок якості продукції та сервісу, які по достоїнству були оцінені як кінцевими споживачами, так і фахівцями з монтажу та обслуговування котлів та іншої продукції NAVIEN. Високий рівень довіри є одним з основних критеріїв, на які орієнтовані бізнес-процеси. Отримання народної премії «Марка №1 в Росії» в 2017 році і премії «Компанія року» в категорії «Кращий постачальник інженерного обладнання» в 2018 році – ось яскраві підтвердження високої лояльності серед покупців. А наявність 70 партнерів з 50 регіонів Росії говорить про конкурентоспроможність продукції Навьен для дилерів.
Г-н Кім Тек Хюн сказав, що незважаючи на наявність нових викликів з боку ринку, у компанії є плани з реагування на них. Топ-менеджер, зокрема, сказав: «Ми уважно стежимо за потребами кінцевих споживачів і намагаємося реагувати на них негайно. У 2018 році на російський ринок вийшло відразу кілька новинок, які були спеціально розроблені відповідно до глобальними і локальними трендами. Ми представили російським покупцям двоконтурний настінний газовий котел DELUXE S, який забезпечує економію електроенергії за рахунок модульованої системи турбонаддува, настінний газовий двоконтурний конденсаційний котел NCB 700, що має ККД в 107,8% викиди азоту менш 40мг / кВт-год, а також EQB – сучасний електричний котел, здатний обігрівати житлові і виробничі приміщення в умовах холодного клімату. Але робота ведеться не тільки з покупцями, ми ніколи не забували про фахівців монтажних і сервісних організацій. В рамках участі в численних виставках і нашої «Технічної академії NAVIEN» ми проводимо для них семінари, присвячені встановленню та сервісному обслуговуванню наших каскадних систем. Восени запускається клуб для професіоналів «NAVIEN PRO», а також програму лояльності для монтажних і сервісних фахівців.
В ході прес-конференції було відзначено також, що однією з глобальних цілей присутності «Навьен» в Росії – це рішення проблеми реновації старого фонду газифікації і підвищення енергоефективності. Тільки в минулому році ми взяли участь у двох великих проектах, організованих адміністрацією Калузької області. Так, компанія виступила в якості технічного експерта і партнера ГБУ Калузької області «Регіональний Центр енергоефективності». На кінець 2017 роки вже переобладнано понад 4 тис. Житлових квартир. У багатоквартирних будинках, задіяних в даному проекті, застаріле котельне обладнання підлягає заміні на модель NAVIEN DELUXE потужністю 20 кВт. «Навьен Рус» також увійшов до числа учасників «КОШЕЛЄВ-проекту», основна мета якого полягає в забезпеченні житлом працівників промислового кластера Калуги. В рамках проекту було побудовано 460 тис. Кв. м житла для 30 тис. жителів мікрорайону. Компанія встановила в новобудовах опалювальну техніку, зокрема, понад 3 тис. Настінних котлів. До 2020 року зведені об’єкти будуть в сукупності оснащені приблизно 10 тис. Котлів.
В кінці зустрічі представники компанії відповіли на питання «наскільки відрізняються корейські і російські бізнес-практики та системи управління?». У Росії традиційно було прийнято працювати «від дзвінка до дзвінка», а сама робота часто була лише засобом для реалізації якихось інших цілей і завдань людини. У Кореї бізнес має сімейний відтінок, там директор – це не просто директор, а справжній батько, якого прийнято слухати. Співробітники живуть в жорсткій системі наказів і підпорядкування і беззаперечно виконують її. У той же час відношення до співробітників таке ж, як і в родині, – якщо людина робить помилку йому дають можливість і час на виправлення і виховання. Керівник ніколи не ставить хрест на підпорядкованому і намагається всіляко допомогти в будь-якій ситуації.